Forum Klan Władcy Chaosu Strona Główna Klan Władcy Chaosu
Najlepszy klan w Gilead
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FAQ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klan Władcy Chaosu Strona Główna -> Porozmawiajmy O Naszym Klanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skuda
Książe Chaosu



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłań Chaosu

PostWysłany: Pon 1:39, 10 Lip 2006    Temat postu: FAQ

Postaram się tutaj zamieścić mój FAQ

Labirynt

Q: Czym jest Labirynt i kiedy zostanie opisany? Na poczatku często trafiały się różne zagadki czy walki. Niestety teraz chodzę tylko i znajduję co jakiś czas kilka sztuk złota i mithril. Od czego to jest uzależnione?

A: Zagadki, czyli przygody, występują w ograniczonej ilości. Jeżeli raz już je przejdziesz to nie ma możliwości napotkania ich po raz kolejny - chyba, że zresetujesz sobie postać, bądź też kiedy nastąpi nowa era. Ponieważ jest ich tylko kilka, więc wniosek jest taki, że prawdopodobnie już wszystkie ukończyłeś.

Odp. Mędrca: Pochodzenie labiryntu skrywa mrok pradawnych tajemnic i zagadek, na które najstarsi mędrcy nie znają odpowiedzi. Ludzie, którzy wiele er spędzili na badaniu jego korytarzy powiadają, iż pierwotnie były to kazamaty, niemniej jednak te spekulacje oparte są na subiektywnych obserwacjach pojedynczych jednostek. Próby naszkicowania mapy choćby najmniejszego fragmentu rozległych korytarzy zawsze skazane były na porażkę. Przywódcy duchowi pewnej sekty twierdzili, iż dzieje się tak, ponieważ Labirynt jest ziemską manifestacją ich bóstwa. Jednak materiały na temat sekty nie zachowały się, gdyż ostatni z jej członków zjednoczył się ze swoim bóstwem na długo przed pojawieniem się skrybów w Altarze...

Ery

Q: Ile przeważnie trwają ery i kiedy zaczęła się obecna era?

A: Czas trwania er jest różny, zależy przede wszystkim od tego, ile czasu zajmie wprowadzenie do kodu gry ustalonych wcześniej elementów i stworzenie nowej wersji silnika. Istnieje również druga możliwość - ktoś pokona Strażnika w ukrytej lokacji. Wtedy po dwóch lub więcej tygodniach następuje nowa era. Obecnie trwająca zaczęła się w 1 lutego tego roku (2006), zaś poprzednia zaczęła się 20 czerwca 2005 roku.

Odp. Medrca: Zdarzało się jeszcze przed nadejściem Mrocznych Er, że świątobliwy król Thindil, przerażony degrengoladą obyczajów, zgnuśnieniem społecznym, oraz galopującą niczym Dziki Gon inflacją podejmował decyzję o uśmierceniu obywateli, mając nadzieję, że kolejna era przyniesie refleksję. Jak do tej pory jedyną refleksją, jaką poczyniła większość dusz, zamieszkujących Vallheru jest wniosek, iż nie warto błąkać się po tym nędznym padole i opuściła go na wieki. Mroczne Ery zasiały ziarno strachu i niepewności, które tylko spotęgowało sodomię, szerzącą się już nie tylko po ciemnych zaułkach Altary, ale także na centralnych placach, rynkach i w karczmie.

Resety

Q: W jakich godzinach odbywają się resety?

A: Resety w chwili obecnej mają miejsce o godz. 00:00(główny) pozostałe co godzinę

Odp. Mędrca: Niektórzy bajają o czasach, gdy resety pojawiały się o najdziwniejszych porach, grupami lub pojedynczo, burząc porządek wrzechświata i wywracając życie w Altarze na nice. Jednak tym opowieściom nie należy dawać wiary, gdyż mają swoje źródło w zapiskach z Mrocznych Er, kiedy wrzechświat był młody i niestabilny, zaś ludzkie umysły okrywał mrok zabobonnego strachu przed apokaliptyczną alegorią śmierci - "Padem Serwera".

Strażnica

Q: Kupiłem strażnicę i po kilku dniach ona znikła/zmniejszył się jej poziom. Dlaczego?

A: Jeśli w Strażnicy podczas głównego resetu nie ma wojska poziom straznicy jest zmniejszany o 1 (jeśli zaś strażnica ma 1 poziom - jest burzona). Natomiast jeśli nie stać cię na opłacenie wojska - twoi żołnierze uciekają ze straznicy.

Odp. Mędrca: Nie ma co się dziwić. Cegły trochę kosztują, a nikt nie lubi wydawać pieniędzy - jeśli zostawiasz zamek bez ochrony, to musisz liczyć się z tym, że właściciele sąsiednich strażnic chętnie wykorzystają go jako darmowe źródło materiałów budowlanych. Co prawda demontaż murów zajmuje im trochę czasu, ale jeśli nie będziesz odwiedzać strażnicy wystarczająco długo, nie zostanie nawet kamień na kamieniu - niestety Sąd Najwyższy Vallheru nie zajmuje się takimi przypadkami, więc pozostaje ci jedynie pogodzić się ze stratą i uważać na przyszłość.

Domy i odpoczynek

Q: Do czego służą domki? Jakie jest prawdopodobieństwo odpoczynku? Co daje sypialnia? Po co są szafy? Ilu mogę mieć wspólokatorów? Jakie warunki należy spełnić by przyjąć współlokatora?

A: W Domu możesz wykupić szafę w której możesz przechowywać przedmioty. Istnieje również możliwość wybudowania sypialni dzięki której możesz odpoczywać (50% szans na odzyskanie części energii/many/HP) raz na reset oraz iść spać (dzięki temu nikt nie może cię zaatakować/okraść podczas twojej nieobecności). Możesz mieć maksymalnie jednego współlokatora. Aby inny gracz mógł wprowadzić się do twojego domku musi on (domek) mieć wielkość przynajmniej 4.

Odp. Mędrca: Niewielu gołowąsów zdaje sobie sprawę z tego, iż domki służą do tego, ażeby w nich mieszkać. W zamierzchłych czasach lud Altary był bezdomny, co zaowocowało kuriozalnymi przypadkami nocowania w Labiryncie, spania wśród chowańców, czy nawet spędzania nocy w górach i bratania się z Trollami. Jednak po tym, jak pewien czarny jednorożec zbałamuucił elfijską dziewicę - córkę szanowanego notabla - szukającą ziółek w górach Kazad-Nar, lud (szczególnie płci pięknej) masowo zaczął migrować ku stolicy i zasiedlać Labirynt. Pewien mag - miły osobie królewskiej doradca - badając któregoś dnia starożytne runy w Labiryncie potknął się o kociołek pewnego krasnoluda, zawierającego Przedni Krasnoludzki Grzaniec i ledwie uszedł z życiem. Dostrzegając drastyczny deficyt przestrzeni mieszkalnych król Thindil w swojej łaskawości umożliwił obywatelom budowę domów. Niedawno spotkałem wędrowca, który odnalazł pamiętne miejsce rozlania grzańca, a w nim tablicę upamiętniającą incydent, który rozpoczął odwieczną nienawiść krasnoludów do magów. Cieszcie się zatem dziewice Altary! Bo mufki wasze ochronił Przedni Krasnoludzki Grzaniec!

Pustelnik

Q: Od czego zależy czas oczekiwania na przygotowanie czaru przez pustelnika, gdy zawali sie na nas lawina w górach / przygniecie drzewo w lesie?

A: Pustelnik wskrzesza podczas resetu - czyli czas potrzebny na przygotowanie czaru jest równy czasowi, jaki pozostał do najbliższego resetu.

Odp. Mędrca: Prawdę mówiąc, bez pomocy pustelnika efekt byłby dokładnie ten sam - ale czego oczekujesz za darmo?

Immunitet

Q: Co daje immunitet? Po co on jest? Czy można cofnąć immunitet?

A:Immunitet to specjalna właściwość postaci, która chroni ją przed atakami innych graczy i złodziei. Uniemożliwia on jednak posiadaczowi walkę z innymi graczami i dokonywanie kradzieży. Immunitet nie ma wpływu na walki z potworami, zarówno przypadkowo napotkanymi, jak i na Arenie Walk. Nie wpływa również na walki między Strażnicami lub między chowańcami na Polanie Chowańców.
Immunitet można przydzielić sobie samodzielnie w menu Opcji konta, może on też zostać przyznany przez księcia lub władcę.
Jedyna możliwość zdjęcia immunitetu to reset postaci.
To, czy dana postać posiada immunitet, można sprawdzić w jej profilu.

Odzyskiwanie punktów magii i życia

Q: Jak odzyskać punkty magii?? Jak odzyskać punkty życia?

A: Punkty magii/życia można odzyskać poprzez odpoczynek w Domu, poprzez wypicie odpowiedniej mikstury. Zarówno punkty magii jak i punkty życia są całkowicie regenerowane podczas resetu. Punkty magii można odzyskać także poprzez odpoczynek dostępny w Statystykach. Punkty życia można natomiast odzyskać w Szpitalu.

Zwiększanie ilości punktów życia

Q: Jak zwiększyć ilość punktów życia (PÅ»)?

A: Ilość punktów życia które posiada postać zależy od poziomu postaci i wytrzymałości więc ilość PÅ» można zwiększyć awansując na kolejne poziomy oraz poprzez trening w Szkole.
[Edytuj]
Powrót z gór i lasu

Q: Pojechałem w Góry Kazad-nar / do Lasu Avantiel, ale brakuje mi pieniędzy na powrót. Co zrobić?

A: Powrót z gór/lasu kosztuje 1000 sztuk złota. Jeśli nie byłeś na tyle przezorny, by zabrać pieniądze na powrót - trudno - musisz dać się zabić (przygnieść przez drzewo / lawinę lub przez jakiegoś potwora podczas zwiedzania). Gdy już bedziesz martwy - bedziesz miał opcję powrotu do Altary za darmo. Możesz też poprosić przywódcę (albo osobę uprawnioną) ze swojego Klanu aby przesłał Ci pieniądze z klanowej kiesy (taka dotacja trafia prosto w twoje ręce).

Liczba ataków w jednej turze walki

Q: Próbuje znaleźć info od czego zależy ilość ataków (punktów akcji) w jednej turze walki, zanim damy dojść do głosu przeciwnikowi. Mój krasnolud ma ciągle 2 pkt. akcji chociaż szybkość i zręczność ma ponad 30pkt. Jak przyratsają te punkty? zależne są od zbroji i broni?

A: Ilość punktów akcji jest zależna od szybkości Twojej i przeciwnika. Dzielimy szybkość Twoją i przeciwnika, zaokrąglamy do całości i w ten sposób otrzymujemy ilość punktów akcji.

Bonus od agresywnych ciosów w walce

Q: Czy jeżeli w jednej turze walki zadam dwa ciosy agresywne(jako dwa osobne punkty akcji), to:
czy i jak ewnetualnie sumują się ujemne te bonusy? ( -50% całości obrony?, -75% obrony?)

A: Bonusy w walce są obliczane i dodawane po każdej czynności. Czyli w tym przykładzie będziesz miał -75% (po pierwszym ciosie -50%, kolejny cios to znów -50% czyli ostatecznie -75%)

Trafienie krytyczne

Q: Proszę o wytłumaczenie, co to jest dokładnie trafienie krytyczne i szansa jego zadania.

A: Czasami szczęśliwy albo niezwykle potężny cios może powodować większe od normalnych obrażenia, które prowadzą do śmierci przeciwnika. Cios taki nazywamy ciosem krytycznym.

Szansa na zadanie takiego ciosu zależy od umiejętności posługiwania się aktualnie używaną bronią (walka bronią, strzelectwo lub rzucanie czarów).
Gdy wartość umiejętności jest mniejsza niż 5 wtedy szansa zadania ciosu ktytcznego jest równa umiejętności (ale nie mniej niż 1). Jeśli Umiejętność przekroczy graniczną wartość 5 wtedy szansa zadania ciosu ktytycznego wynosi:
(5 + umiejętność / 100)%
przy czym jeśli wynik obliczenia w nawiasie nie jest liczbą całkowitą, zostaje zaokrąglony w górę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adencetenab23




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 4:13, 28 Lut 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ermoencebasup




Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:09, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klan Władcy Chaosu Strona Główna -> Porozmawiajmy O Naszym Klanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin